زهره نبی زاده

نوشتن یادداشت روزانه ۴

نوشتن یادداشت روزانه

امروز ۱۶بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷ است

امروز روز پشتیبان، روزی که مرا در آغوش گرفت. و من سرشار از لذت هستم. امروز چیزهای جدیدی یاد گرفتم. می خواهم کتابی که چند روز پیش به پایان رساندم روی سایت بگذارم. 

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

کتابم را به عنوان محصول می خواهم روی سایت بگذارم. چرا؟ چون ما باید برای داشته هایمان بها پرداخت کنیم. تا قدردان نعمات باشیم. و از آنها نهایت لذت و استفاده را ببریم. 

 افزونه ووکامرس را نصب کردم. محصول را تعریف کردم، نوبت به درگاه پرداخت رسید.  خدا به دولت برکت بدهد. کلی مراحل دارد توی سایت اینماد ثبت نام کنم و این نشان را دریافت کنم بعد کد مالیاتی بگیرم  بعد بانک بروم و کلی منتظر شوم. بعد سرچ کردم مراحل دیگری هم دارد! به درگاه پرداخت های واسط برخورد کردم، که قبلن بدون اینماد درگاه پرداخت می دادند. اما الان دیگر نمی توانند و همه ی کاربران باید این مراحل را بگذرانند

چون اسکن ندارم فردا باید بروم کافی نت اینماد و کد مالیاتی ام را بگیرم. اگر این کارها سریع انجام شد، بانک هم بروم. بنظر شما این کار چقد زمان از من خواهد گرفت؟

من انجام می دهم و به شما خبرش را می دهم. و اگر روند کوتاه باشد کتابم روی سایت خواهد بود. 

 کاری که دیگران انجام دادند ساده به نظر می رسد می گویم من هم می خواهم انجام دهم. شروع می کنی قدم ها را برمی داری، می فهمی به همین سادگی ها نیست. کار هر مرد نیست خرمن کوفتن. 

اما من مصمم هستم اگر این همه ادم می توانند من هم انجام می دهم. و مراحلش را طی می کنم. و سعی می کنم در مقام قضاوت دیگران قرار نگیرم. 

زمانی که صرف نوشتن یاداشت روزانه می کنم جزءعمرم به حساب نمی آید چون عشق می کنم از این نوشتن و تعهدی که به انجام رساندم. 

از اینکه با خودم رو راستم و خودم پشت خودم ایستاده ام لذت می برم. 

امروز برای من، روز پشتیبان بود

 

 

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *