زهره نبی زاده

یادداشت روزانه

یادداشت

یادداشت روزانه

امروز 8دی ماه 1402 ساعت 21:33 است. یادداشت روزانه 

یک روز عالی و بی نظیر. چرا؟ چون هر روز خداوند رو یاد کنم آن روز بهترین روز من است.

دکمه خوانایی سئو سبز است و لبخند می زند. این لذت نوشتن را برای من چندین برابر می کند.

یادداشت روزانه های فبل را توی وردپرس می نوشتم بعد بازخوانی و ویراش می کردم و اینجا کپی می کردم . و کار سئو رو اینجا انجام می دادم و این کار را برایم سخت  می کرد. زمان زیادی را می گرفت. حالا اینجا می نویسم و همین طور سئو و خوانایی رو می بینم و مطلب رو در زمان کمتری نوشته و بازنویسی و ویرایش می کنم.

کمال گرایی

تجربه بهتر از کار کردن و لذت بردن توی دل کار به ما گفته می شود. و هر روز می توانیم روی بهبود خود کار کنیم. فقط باید شروع کنیم. مهم نیست که در اول به اندازه کافی خوب نیستیم کم کم تجربه می کنیم و یادمی گیریم که بهتر شویم. یک حرکت رو به پیشرفت خیلی بهتر است از تجربه یک کار کمالگرایانه رو به افول، که هر روز از کیفیتش کاسته می شود.

من بارها به خاطر کمال گرایی ام کارهایی که دوست داشتم را شروع نکردم. و ضربه های زیادی به روح خودم زدم . افسوس ها و ای کاش های زیادی را تجربه کردم واین باعث خود سرزنشی ها شد که سالها من را از درک احساس آرامش و خوشبختی دور کرد.

یاد گرفتم و هر روز به خودم می گویم اگر کاری را دوست داری تجربه کنی همین الان شروع کن با همین امکاناتی که داری شروع و برو جلو توی دل کار یکی یکی قدم ها بهت گفته می شود و تو تجربه ی زیبایی خواهی داشت. و اگر تجربه ی نا دلخواهی باشد حداقل یک افسوس برای آینده نیست.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *